آيا بوتاكس پيشاني در مردان انجام مي شود؟

ارائه خدمات پوست و مو و زيبايي و ليزر و ليفت نخ

آيا بوتاكس پيشاني در مردان انجام مي شود؟

۲ بازديد

بوتاكس پيشاني در مردان

بوتاكس پيشاني مردان يكي از مواردي است كه امروزه درخواست هاي آن به شدت بالا رفته و بيشتر افراد خواستار انجام آن هستند. علاوه بر زنان كه درصد خيلي بالايي از آن ها بوتاكس پيشاني و صورت را در اولويت خود قرار داده اند، بوتاكس پيشاني مردان هم از مواردي به شمار مي رود كه 20 درصد از آقايان به دنبال آن هستند.

جالب است بدانيد بوتاكس پيشاني مردان بيشتر از اينكه براي زيبايي باشد، در زماني انجام مي گيرد كه افراد از ميگرن يا تعرق زياد رنج مي برند و به دنبال از بين رفتن آن هستند. البته انجام بوتاكس پيشاني مردان در نواحي مختلف به توصيه پزشك صورت مي گيرد.

براي ساخت بوتاكس از سم بوتولينوم استفاده مي كنند كه با تاثير گذاري بر روي عضلات، آن ها را براي مدت زماني به صورت موقت فلج مي كند. چين و چروك هايي كه در طول زمان بر روي پوست ايجاد مي گردد، به دليل حركت ارادي و غير ارادي ماهيچه هاي پيشاني و صورت مي باشد. از آنجايي كه تزريق بوتاكس مي تواند براي مدتي اعصاب و غدد را از كار بيندازد، براي اهداف درماني هم كاربرد زيادي دارد و تيك هاي عصبي يا سردرد هاي زياد و... را از بين مي برد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد بوتاكس به مقاله ي "مهم ترين نكات بوتاكس چيست؟" از همين سايت مراجعه نماييد.

البته آقايان نه تنها براي هدف هاي درماني كه براي جوانسازي پوست خود هم بوتاكس پيشاني مردان را انجام مي دهند و درصد زيادي هم از انجام آن راضي مي باشند.

انجام بوتاكس پيشاني مردان به چه صورت است؟

روش انجام تزريق بوتاكس پيشاني مردان و بوتاكس خانم ها با هم فرق دارد.

بوتاكس پيشاني مردان

 از آنجايي كه مردان از حركات بندي و شديد و سنگيني برخوردار هستند و مدت زمان بيشتري را در زير نور افتاب در طول روز تجربه مي كنند و همچنين متابوليسم كمتري نسبت به زنان دارند، باعث شده است شيوه بوتاكس پيشاني مردان با خانم ها متفاوت باشد.

نه تنها روش تزريق بوتاكس، بلكه مقدار، نوع آن و تعداد دفعات تزريق آن هم براي پيشاني مردان با خانم ها فرق دارد و دليل آن ميزان چين و چروك بيشتر در پيشاني مردان مي باشد. همچنين عضلاني بودن صورت آقايان موجب شده است پزشك متخصص زيبايي، بوتاكس بيشتري و نوع خاصي از آن را براي تزريق به پيشاني مردان در نظر بگيرد.

دوره تاثير گذاري بوتاكس پيشاني مردان نسبت به خانم ها كوتاه تر است و در مدت زمان كوتاهي فرد مورد نظر دوباره نياز به انجام بوتاكس پيدا مي كند. با پشت سر گذاشتن چند دوره، آقايان مي توانند به نتيجه اي كه از تزريق بوتاكس انتظار دارند، دست پيدا كنند.

چه مراقبت هايي بعد از بوتاكس پيشاني مردان بايد انجام شود؟

بعد از تزريق بوتاكس پيشاني مردان تا 3 روز انجام برخي از فعاليت ها بايد به حداقل برسد، تا نه تنها از شاهد تاثير بوتاكس پيشاني مردان باشيد بلكه امكان بروز هر نوع مشكلاتي تا حد زيادي كاهش پيدا كند. از مهمترين مراقبت هايي كه نياز است آقايان به آن ها بعد از بوتاكس توجه كنند، عبارتند از:

عدم ماساژ و حتي دست زدن به قسمتي كه بوتاكس تزريق شده براي مدت زمان دو روز

بعد از تزريق بوتاكس پيشاني مردان تا دو روز نبايد به حمام بروند.

بوتاكس پيشاني مردان

هرگونه فعاليت ورزشي و يا رفتن به باشگاه را تا سه روز بايد به تاخير بياندازند.

از قرارگرفتن در زير نور خورشيد براي مدت زمان طولاني خودداري كنند.

هرگونه فعاليت سنگين و با تحرك زياد تا دو روز نبايد انجام شود.

حواستان باشد كه محلي كه تزريق بوتاكس انجام شده را تحريك نكنيد.

بعد از گذشت هفت ساعت از تزريق بوتاكس مي توانيد دراز بكشيد و بخوابيد و قبل آن نبايد استراحت كنيد.

تا سه روز بعد از تزريق بوتاكس، از مصرف جنسينگ، ويتامين اي، سير و زنجبيل خودداري كنيد.

تا يك روز بعد از تزريق،سفر هوايي به هيچ عنوان نبايد داشته باشيد.

عدم رعايت هركدام از موارد ذكر شده در بالا، با احتمال انتقال بوتاكس تزريق شده به ديگر نواحي همراه است و در عملكرد بخش هاي ديگري از عضلات اختلال ايجاد مي كند. پس حتما مراقبت هاي لازم را انجام دهيد.

تزريق بوتاكس پيشاني براي چه افرادي توصيه نمي شود؟

يك سري از گروه هاي خاصي وجود دارند، كه مصرف بوتاكس به هيچ عنوان برايشان توصيه نمي شود و در صورت انجام مشكلات زيادي را به همراه دارد و باعث به وجود آمدن واكنش هاي آلرژيك در فرد مورد نظر خواهد شد و با وارض زيادي براي سلامتي فرد را در پي دارد.

گروه اول مي توان به افرادي كه سن آن ها به 18 سال نرسيده و افرادي كه بالاي 75 سال سن دارند، اشاره كرد.

انجام تزريق بوتاكس براي خانم هاي باردار هم به هيچ وجه توصيه نمي شود.

افرادي كه با بيماري انعقاد خون دست و پنجه نرم مي كنند و از داروهاي انعقادي مصرف مي كنند، از تزريق بوتاكس بايد خودداري كنند.

بوتاكس پيشاني مردان

افرادي كه بيماري قلبي و عروقي دارند و همچنين دچار بيماري عفوني هستند، بوتاكس برايشان خطرناك است.

همچنين بوتاكس پيشاني براي افرادي كه دو هفته از انجام واكسيناسيون آن ها مي گذرد، ممنوع است.

بوتاكس پيشاني مردان چه مراحلي دارد؟

در مرحله اول پزشك متخصص پوست و مو بايد به بررسي بيماري هاي احتمالي فرد مورد نظر و داروهايي كه مصرف مي كند، بپردازد و سپس تزريق بوتاكس را با استفاده از سوزن هاي ريز و مخصوصي كه وجود دارد، در زير پوست فرد شروع كند. البته ميزان تزريق بوتاكس به پيشاني، بستگي به عميق بودن چروك ها و خطوط و همچنين وسعت محل مورد نظر دارد.

بعد از انجام تزريق بوتاكس، فرد بايد تا چند ساعت از دراز كشيدن خودداري كنيد، زيرا احتمال انتقال بوتاكس به ديگر نواحي صورت وجود دارد. حواستان باشد كه محل تزريق شدن را ماساژ ندهيد. در صورت داشتن ورم در ناحيه مورد نظر، مي توان با كمپرس سرد آن را كاهش داد.

نتيجه تاثير بوتاكس در پيشاني مردان، سه تا هفت روز بعد از انجام تزريق قابل مشاهده خواهد بود و اوج تاثير گذاري در هفته دوم پس از بوتاكس مي باشد.

مدت زمان انجام تزريق بوتاكس پيشاني بسيار كم است و بعد از چند دقيقه تمام مي شود و زمان زيادي نياز ندارد.

از آنجايي كه تزريق بوتاكس از نظر درماني و زيبايي با كاربرد زيادي همراه مي باشد و توانايي از بين بردن هرگونه چين و چروكي در اثر فعاليت زياد ماهيچه ها وجود آمده است را دارد، حتما استفاده از آن پيشنهاد مي شود.

بوتاكس پيشاني مردان

همان طور كه مي دانيد خطوط پيشاني آقايان هم در اثر كاركردن در زير نور آفتاب به وجود مي آيد، كه بوتاكس پيشاني به آن ها در رفع چين و چروك كمك زيادي خواهد كرد و بوتاكس پيشاني مردان يكي از كاربردي ترين روش هاي بوتاكس به شمار مي رود.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد بوتاكس پيشاني و انجام مشاوره ي رايگان به كلينيك تخصصي پوست و مو و زيبايي دكتر مسعود جعغري مراجعه نماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.